Identifikace zadavatele
- Základní škola, Miroslav, okres Znojmo, příspěvková organizace
- Třináctky 135/19
- 671 72 Miroslav
- IČ: 49438000
- Oprávněná osoba: Mgr. Jana Kadlecová, ředitelka školy
- Kontakt: 736 760 113, zsmiroslav@zsmiroslav.cz
Vymezení předmětu výběrového řízení
- Školník na základní škole
Místo výkonu práce
- Základní škola Miroslav, okres Znojmo, příspěvková organizace, Třináctky 135/19, 671 72 Miroslav
Kvalifikační kritéria
- Střední odborné vzdělání s výučním listem technického směru
Pracovní náplň
- Zajišťování provozu objektu školy včetně zajišťování a organizace údržby, běžných oprav a úklidových prací
- Otevírání a zavírání objektu v souladu se školním řádem
- Obsluha hlavních energetických rozvodů
- Dozor nad správným používáním společných zařízení objektu
- Sledování a šetření stavu, stupně opotřebení a technické způsobilosti budov včetně navrhování opatření
- Zajišťování revizí, prohlídek a prověrek technické způsobilosti
- Částečná péče o zeleň v areálu školy včetně sekání trávy, údržba chodníků a komunikací v areálu školy
- Řízení práce uklízeček
Požadavky
- Spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, flexibilita
- Organizační a komunikační schopnosti
- Manuální zručnost
- Morální a právní bezúhonnost
- Příjemné vystupování, přátelský vztah k dětem
- Řidičský průkaz skupiny B
Typ pracovní smlouvy
- Smlouva na dobu určitou na jeden rok se zkušební dobou 3 měsíce, možnost dalšího prodloužení na dobu neurčitou
Platové ohodnocení
- Platové zařazení dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb. (katalog prací), nařízení vlády č. 341/2017 Sb., (příloha č. 1) a podle délky započitatelné praxe
Podání nabídky
- Nabídka bude podána v českém jazyce, elektronickou poštou na adresu zadavatele: zsmiroslav@zsmiroslav.cz, poštou nebo osobně v ředitelně školy
- Lhůta pro podání nabídek končí 15.4.2021 ve 14.00 hodin
Nabídka musí obsahovat:
- Kopii osvědčení dokládající splnění kvalifikačních předpokladů (vysvědčení, výuční list)
- Kontaktní údaje
- Strukturovaný životopis
Další informace
- Práce na úvazek 1,0
- Stálá pracovní doba, jednosměnný provoz
- Nástup od 1. 7. 2021
Harmonogram výběru uchazeče
- kolo 16.4.2021 (hodnocení písemných nabídek hodnotící komisí)
- kolo od 19.4.2021, o postupu do 2. kola výběrového řízení budou uchazeči informováni 19.4.2021 telefonicky, formou pozvánky k osobnímu pohovoru
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky, a to bez uvedení důvodu a neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem.
V Miroslavi dne 12. března 2021 Mgr. Jana Kadlecová, ředitelka školy