INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 19. 4. 2021

Vážení rodiče, milí žáci,

od 12. 4. 2021 je povolena osobní přítomnost žáků 1. stupně v rotacích tříd a žáků speciálních tříd ve výuce, a to takto:

2. TÝDEN OD 19.4. DO 23.4. 2021 – žáci 2., 3. a 5. ročníku, 1., 2. a 3. P

Testování

  • žáci budou vždy v pondělí a ve čtvrtek po příchodu do školy testováni neinvazivními antigenními testy pro samoodběr,

  • podrobné informace najdete v letáčku MŠMT v příloze a také můžete shlédnout instruktážní video https://www.youtube.com/watch?v=BmDnd140UH4&t=393s&ab_channel=M%C5%A0MT

  • dětem, které mají pozitivní výsledek nebo se neúčastní testování, je zakázána přítomnost ve škole,

  • rodič je povinen absenci omluvit, škola není povinna zajistit žákovi distanční výuku,

  • testování se neprovádí u osob, které doloží negativní výsledek testu z odběrového místa ne starší 48 hodin,

  • testování se neprovádí u osob, které doloží potvrzení, že prodělali Covid méně než před 90 dny,

Výuka – 2. týden

  • prezenční výuka probíhá v homogenních skupinách, kolektivy tříd se neslučují a neprolínají,

  • všichni žáci mají povinnost nosit roušku po celou dobu pobytu ve škole,

  • žáky před školou vyzvedává třídní učitelka v těchto časech:

2.A– 7.40 hod.

2.B – 7.45 hod.

3.A – 7.50 hod.

3.B – 7.55 hod.

1.P, 2.P, 3.P – 8.00 hod. 

5.A,B – vcházejí do budovy volně

  • výuka jednotlivých tříd je ukončena tak, aby v těchto časech byli žáci ve školní jídelně:

1.,2.P – 11.30 hod.

2.A – 11.45 hod.

2.B – 11.55 hod.

3.A- 12.05 hod.

3.B – 12.15 hod.

3.P – 12.20 hod.

5.A – 12.35 hod.

5.B – 12.45 hod.

Školní družina

  • ranní družina je poskytována od 6.30 do 7.40 hodin,

  • žáci jdou rovnou do svých tříd, kde nad nimi vykonává dozor p. vychovatelka nebo pověřený pracovník školy,

  • provoz odpolední  školní družiny je ve skupinách po třídách,

  • v případě, že se žák dostaví do ranní družiny ve dnech testování, bude test proveden při příchodu do školní družiny, 

  • vyplňte prosím tiskopis o odchodech Vašich dětí ze školní družiny, který žáci v pondělí odevzdají paní vychovatelce,

Odchody účastníků ZV od x.xx.xxxx

  • při každé změně vládních nařízení je potřeba paní vychovatelky PÍSEMNĚ  informovat o změnách v odchodech na kroužky vašich dětí, např. znovuotevření, pozastavení či zrušení kroužků v SVČ, ZUŠ apod,

  • dítě nemůže být uvolněno na základě telefonátu nebo SMS zprávy,

  • chápeme, že tato situace je pro všechny strany náročná, ale doufám, že společně to zvládneme,

Rozdělení do odpolední družiny – 2. týden

2.A – třída ŠD3 -  p. vych.  Koubková  – budova ŠD

2.B – třída ŠD2 – p. vych. Svobodová – budova ŠD

3.A – třída ŠD1 -  p. vych. Vostalová – budova ŠD

3.B – třída 3.B -  p. asistentka – budova 1. st.

 Školní jídelna

  • na obědy i svačinky jsou všichni žáci, kteří je pravidelně odebírají, přihlášeni,

  • žáci mají povinnost v prostorách školní jídelny nosit roušky, s výjimkou doby konzumace stravy,

  • před vstupem do jídelny si každý žák i zaměstnanec umyje ruce či použije dezinfekci na ruce,

Věřím, že společnými silami vše zvládneme.

S pozdravem

Mgr. Jana Kadlecová, ředitelka školy

tel.: 515 333 123, 736 760 113

e-mail: zsmiroslav@zsmiroslav.cz, kadlecovaj@zsmiroslav.cz