INFORMACE K PROVOZU ŠKOL OD 4.1.2021

Vážení rodiče, milí žáci,

od 4.1.2021 je povolena osobní přítomnost žáků 1.A,B,C, 2.A,B, 1.P, 2.P a 3.P ve výuce, 

  • jsou umožněny individuální konzultace ve škole, vždy jeden žák a jeden pedagogický pracovník, může být přítomen i zákonný zástupce žáka,

  • prezenční výuka probíhá v homogenních skupinách, kolektivy tříd se neslučují a neprolínají,

  • žáci i zaměstnanci mají povinnost nosit roušku po celou dobu pobytu ve škole,

  • ve třídách zřízených dle §16/9 ŠZ žáci ani pedagogičtí pracovníci nemají povinnost nosit roušky,

  • je zakázán zpěv a sportovní činnost při vzdělávání,

  • žáky před školou vyzvedává třídní učitelka v těchto časech:

1.A,B,C– 7.45 hod.

2.A,B – 7.50 hod.

1.P, 2.P, 3.P – 7.55 hod. 

  • výuka jednotlivých tříd je ukončena tak, aby v těchto časech byli žáci ve školní jídelně:

1.,2.P – 11.30 hod.

1.A,B,C – 11.40 hod.

2.A,B – 12.00 hod.

3.P – 12.15 hod.

Školní družina

  • ranní družina je poskytována od 6.30 do 7.40 hodin,
  • žáci jdou rovnou do svých tříd na budově 1.st.,  kde nad nimi vykonává dozor p. vychovatelka nebo pověřený pracovník školy,
  • provoz odpolední  školní družiny je ve skupinách po třídách,
  • vyplňte prosím tiskopis o odchodech Vašich dětí ze školní družiny, který žáci v pondělí odevzdají paní vychovatelce,

Odchody účastníků ZV od x.xx.xxxx

  • při každé změně vládních nařízení je potřeba paní vychovatelky PÍSEMNĚ  informovat o změnách v odchodech na kroužky vašich dětí, např. znovuotevření, pozastavení či zrušení kroužků v SVČ, ZUŠ apod,
  • dítě nemůže být uvolněno na základě telefonátu nebo SMS zprávy,
  • chápeme, že tato situace je pro všechny strany náročná, ale doufám, že společně to zvládneme,
  • platí vždy poslední tiskopis s nejnovějším datem,
  • Rozdělení do družiny:

1.A – třída ŠD1 -  p. vych.  Vostalová – budova ŠD

1.B – třída 1.B – p. vych. Leitnerová – budova 1. st.

1.C – třída ŠD2 -  p. vych.  Svobodová – budova ŠD

2.A – třída ŠD3 -  p. vych.  Koubková – budova ŠD

2.B – třída 2.B – p. asistentka – budova 1. st.

 Školní jídelna

  • na obědy i svačinky jsou všichni žáci, kteří je pravidelně odebírají, přihlášeni,

  • žáci i zaměstnanci školy mají povinnost v prostorách školní jídelny nosit roušky, s výjimkou doby konzumace stravy,

  • před vstupem do jídelny si každý žák i zaměstnanec umyje ruce či použije dezinfekci na ruce,

  • od pondělí 4.1.2021 jsou všichni žáci vzdělávající se distančně odhlášení z obědů,

  • pokud budete chtít na obědy chodit, musíte se přihlásit do čtvrtku 31.12.2020 do 14.00 hodin nebo kterýkoli další pracovní den do 14.00 hodin  na www.strava.cz, na kterou se dostanete z webové verze Bakalářů,

  • cena obědu se nemění,

  • oběd bude  vydáván pouze do jídlonosičů v době od 11.00 do 11.30 hodin.

  • popř. si můžete v jídelně nechat předchozí den nebo ráno prázdný jídlonosič, který si můžete vyzvednout kdykoliv po 11 hodině. Musí na něm být napsané příjmení, jméno a třída žáka,

Distanční výuka  3. – 9. ročníku

  • žáci budou vzděláváni prostřednictvím služby G Suite – Gmail, Google Classroom, Google Meet, Google Kalendář,

  • v neděli 3.1.2021 bude v Google Kalendáři plán online hodin na týden od 4. do 8.1.

  • distanční výuka je povinná, absence na online výuce musí být řádně omluvena, jinak je považována za neomluvenou absenci.

 

S pozdravem

Mgr. Jana Kadlecová, ředitelka školy

tel.: 515 333 123, 736 760 113

e-mail: zsmiroslav@zsmiroslav.cz, kadlecovaj@zsmiroslav.cz